nutida foton från dagen.

publicerat i Vardagsliv
Här kommer lite nutida bilder som vi tog på våran långpromenad med hundarna förut.



Daniella i egen hög person. Så här ser jag tydligen ut när jag ler. En snetand och gula tänder sticker fram. Dags att börja stänga munnen när kameran åker fram.

Men visst blev bilderna på hundarna fina? Det som är bra med min dator är att man kan redigera bilderna i själva fotoprogrammet man lägger in fotona i. Jag har ändrat ljus, skärpa m.m på vissa bilder.

Kommentarer
Postat av: mamma

jättebra ju

2011-04-02 @ 21:06:15
Postat av: kicka

Vilka fina bilder:)

2011-04-02 @ 22:05:24
Postat av: kickak

Vilka fina bilder:)

2011-04-02 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen