mot katrineholm.

publicerat i Vardagsliv
Snart bär det av till Katrineholm hem till farmor och släkten för att äta Paella. Spaniens nationalrätt som bara farmor kan laga som bäst. (Okej, du också mamma).

Ikväll är det ju minisvettis på Friskis. Middag och dans. Jag vet inte om jag kommer hinna hem tills dess, men vi får se...

Chefen frågade om jag kunde jobba imorgon, så jag ska jobba 13-17. Efter jobbet ska jag på Johan O´s pass och svettas. Nu känner jag verkligen att jag måste gå på Johans pass. För jag sa att jag bara kunde jobba till klockan fem för att jag var upptagen med annat klockan 18. Känns lite sådär och skita i att träna då.

Jag tycker ni ska svara på min fråga jag ställde i inlägget nedanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen