halloj

publicerat i Vardagsliv
Haha, nu är klockan 14.31 och jag har haft 1 besökare. Den besökaren har varit väldigt flitig med att gå in på min blogg. 17 ggr. Haha! Lite kul faktiskt.

Har precis kommit hem från jobbet. Puh! Har ont i fötterna, och det lär väl inte bli bättre.

Senare ska jag åka ut och vara barnvakt till kusinen Viggo. Ska bli intressant. Men ska bara hålla koll på honom, för jag ska vara där den tiden han går och lägger sig fram tills hans mor kommer hem, så det blir väl inte mycket till o va barnvakt ändå kanske, om han inte vaknar helt plötsligt och inte vill sova.

Hade!

Kommentarer
Postat av: jane

han är ett litet snällt barn. Jag tror att han är lik sin Farmor????????????????När jag var fick jag bädda ned honom i soffan han ville ligga där.

2011-04-05 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen