äntligen överens!

publicerat i Graviditeten
Oskar och jag är äntligen överens om dessa namn beroende på vad det blir;
Lily eller Freddy.

Vi (mest jag) har kommit med massa namn som jag tycker är jättefina, och så tycker inte Oskar det. Men nu så...
Han har än så länge dissat dessa namn; Elsa, Vera, Wilma, Alessio, Leo, Leon. Och jag har rådissat hans nästan enda förslag.. Blake.

Elsa ska jag nog tjata lite mer om. Vad säger du Oskar? Är det överkomligt? Jag gillar det namnet mycket.

Haha, och vet ni vad jag hela tiden säger när jag inte får som jag vill i vissa bebissammanhang? "Men du har ju fått bestämma nu att vi inte ska kolla könet.. så då tycker jag att jag ska få bestämma att blabla..". Det tycker jag är ett bra resonemang eftersom det skulle betyda väldigt mycket för mig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lily ? blir inte det lite konstigt som svenskt namn? låter mer som engelskt.. men annars söta namn :) kul å se dig idag tjockis <3

2011-04-26 @ 17:06:40
URL: http://[email protected]
Postat av: amanda

jag röstar på wilma och leo ;D

2011-04-27 @ 07:00:03
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Nea

Hej! Brukar kolla in din blogg ibland, tror du skrev till mig på familjeliv? Vi ska ju ha nästan samtidigt. Tyckte det var himla kul att ni funderar på Lily, det har vi också gjort. Och vi har också dissat Leo och Leon haha

2011-05-04 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen