2 timmar blir 6.

publicerat i Vardagsliv
Jag var ute med hundarna igår kväll typ vid elva. När jag kommer hem från turen har Oskar och Robin kommit... de hade varit och kollat på fotboll nånstans tidigare. Några minuter senare går de igen och Oskar säger "Vi ses om 1-2 timmar"...

Klockan 06.00 dyker han upp.

Undrar hur länge han kommer sova idag? Själv vaknade jag klockan åtta av att Stella håller på. Jag fattar ju att hon är skitnödig eller nåt, så det var ju bara att gå ut.

Nu har jag vattnat lite blommor och plockat undan lite. Idag är det nämligen våran gemensamma städ-dag. Då dammsuger vi och torkar golven, rengör toaletten, dammar av ytor m.m. Känns skönt att iallafall sånt blir gjort en gång i veckan. Jag små-dammsuger ju lite varje dag, men ändå. Måste man så måste man. Och man MÅSTE när det ligger massa hundhår och smulor överallt.

Klockan 13-17 blir det jobb för min del, sen ska jag möta upp Johanna och träna klockan 18. Ska bli himlans trevligt :)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

jaa, nu kör vi :)

2011-04-03 @ 09:34:29
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: mamma

ha ha.ska du få upp oskar i dag för städning...lycka till

2011-04-03 @ 09:38:36
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen