vårat hem

publicerat i Vardagsliv
Jag fick hem min polisanmälan idag, så jag har varit på banken och gjort en reklamation eller vad det hette. Om en vecka ungefär, så kommer jag ha mina pengar tillbaks på mitt konto. Jag passade även på att betala av mitt privatlån. 29000 kr mindre på det lånet nu då. Egentligen 30000, men var tvungen att ha en tusenlapp tills pengarna kommer in igen nästa vecka.

Bra gjort Daniella!

Tänkte även lägga in lite bilder på våran lägenhet nu, till er som inte har sett den än. Bilderna blev lite för ljusa, hade fel inställning i kameran, men dom duger :)

Hallen



Badrum



Vardagsrum



Sovrum



Jag är nog lite trög. Jag glömde ju att fota köket! Men det får vi ta en annan gång. Orkar faktiskt inte nu. Det tar ungefär 2 minuter för varje bild att laddas upp, för vårat internet är så segt. Längtar tills vi får trådlöst från Telia. Då kommer jag lägga in fler bilder också, för just nu är alla usb-portar upptagna av dongel och musen. Det är jobbigt att ta ur någon utav dem för att kunna lägga in bilder i datorn, och sen sätta in igen. Låter kanske inte så jobbigt, men det är det. Jag lovar.

Snart ska jag dra till Viktväktarna för veckans vägning. Förra veckan hade jag visst gått upp 0.3 kg. Kanske inte är så mycket, men jag har ju sagt att "Bara det inte blir + så är jag nöjd". Och vad blev det? Jo plus. Får hoppas att jag gått ner lite den här veckan, men jag är lite osäker. Har inte ansträngt mig med maten ordentligt, så jag tror nästan jag har gått upp lite. Det återstår att se.

Ikväll är det ju idol också! Ska se det och bara mysa. Ska ju upp och jobba imorgon. Chefen är hemma igen från semestern, så det ska bli skönt att inte ha allt för stort ansvar längre nu när han är tillbaks.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

så himla fint alltså, måste ses snart ju :) kul att du redan gått ner så mycket, grattis gullet :)

2010-09-08 @ 22:43:29
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: Lin

2010-09-10 @ 07:19:43
Postat av: Linnea

Fint ni har det. kaminen var underbar. Men man kan inte elda va? Puuuuuss

2010-09-10 @ 07:20:27
Postat av: Alex

2 bilder Daniella xD

2010-09-10 @ 15:10:07
Postat av: sara

kanon fint Daniella, men som sagt var:köket?

Måste snart komma och kolla/kram

2010-09-10 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen