släktträff

publicerat i Vardagsliv
Ska snart åka till Katrineholm på släktträff. Ska faktiskt bli himla trevligt! Kommer lägga upp massa bilder ikväll eller imorgon på det.

Igår var det LÖN också. Gick ner på stan när det öppnade och köpte lite ringar från Gina Tricot. Köpte lite annat också, men tänkte försöka hålla i pengarna denna månad. Så ge mig en smäll ifall jag skriver att jag har shoppat igen.



Igårkväll var jag på sexparty hemma hos Ella. Mycket trevligt. Beställde lite också. Inte alltför mycket. Min notade slutade bara på 300-nånting så ingen Mr Rabbit inte ;)

Kommentarer
Postat av: jane

300??? Det är billigt för sådana saker. Kan man inte få det på Landstingets Hjälpmedels central. Då blir det väl gratis?Ha Ha

2010-09-25 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen