promenad in the park

publicerat i Vardagsliv
Guu så fort det mörknar nuförtiden. För 20 minuter sedan var det åtminstone lite ljust. Nu är det nästan svart.. Än så länge är det fortfarande ljust när jag går upp på morgonarna. Dvs klockan halv sex. Längtar inte till de mörka morgonarna kan jag säga!

Oskar, jag och hundarna har varit i parken och gått promenad, och fotat lite. Det var ju lite sol för en timme sen, så det blev nog ännu finare bilder idag måste jag säga. Tog såklart lite egobilder också. Ego som ni alla som känner mig vet att jag är :)

Här kommer några. Lägger som vanligt inte ut en hel drös eftersom det tar 3 timmar att lägga upp en bildjävel.



Älskar bilden på Milton! Där fick jag till det riktigt bra.

Snart börjar Idol. Ska ta mig en kvällsmacka till det hade jag tänkt.
Får se ifall jag är vaken när Kungarna av Tylösand börjar, isåfall ska jag glo på det också innan jag somnar och drömmer sött innan morgondagens underbara jobbdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen