ny halsduk

publicerat i Vardagsliv


Kolla in min nya, fina halsduk! Och det bästa - jag har stickat den själv! Helt otroligt. Det tog bara ett år. Men nu är jag färdig. Eller ett år kanske man inte kan säga.. hade ju uppehåll en lång tid, så det kanske tog 2 månader sammanlagt. Stickade lite då och då. Tog tag i det igen häromdagen, och nu är den äntligen klar!

Tänka sig att Oskar fick visa mig hur man skulle avsluta stickningen. Maska av och allt det där. Jag hade hittat en sida på internet som visade hur man skulle göra, men jag förstod inte riktigt. Då tog jag Oskar till hjälp och vips!

Det är mormors stickpinnar som jag har lånat. Hon bad att få tillbaks dem för några veckor sen, men jag har en till halsduk att sticka först. En svartvit, så om du inte misstycker, så lånar jag pinnarna nån vecka till käre mormor?

Nu ska jag gå ut med hundarna och värma halsen med min nya halsduk.

Natti!

Kommentarer
Postat av: jeanette

åh vad duktig du är....den talangen har du inte fått efter mej iallafall...det måste vara efter mormor....

2010-09-29 @ 07:23:40
Postat av: daniella

Ja, jag har många dolda talanger minsann!

2010-09-29 @ 08:22:44
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: jane

Nu är jag stolt över dig. Givetvis får du ha stickorna. Vet inte om jag ska ha dom mera. Jag kan ju låna dom av dig: Ha Ha

2010-09-29 @ 08:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen