ny bloggdesign

publicerat i Vardagsliv
Ja titta! Jag har en ny bloggdesign. Fin va? Vet inte om det visar konstiga färger och så i olika webbläsare, men använder ni chrome så ska ni se den rätta designen. Vet att det blir fel bakgrundsfärg om man använder sig av windows internet explorer, men det kan vi kanske rätta till.

Vi sov ute i Kimstad inatt! Jag har inte varit där på hur länge som helst, och jag börjar ändå klockan 14 idag, så det var trevligt :)

Just för tillfället så kokar jag ägg till min frukost. Ska hoppa in i duschen om en stund också, sen ska jag fan lägga mig i sängen och sova lite. Lär ju säkert inte kunna somna, men kan ju försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen