muu

publicerat i Vardagsliv
Sovmorgon fick jag idag! Jag brukar ju nästan alltid jobba dag på måndagar, men icke idag. Skönt med lite omväxling också. Så jag jobbar till nio ikväll. Och så ska jag upp och jobba dag imorgon bitti. Inte så kul när det blir så, att man jobbar kväll sen dag, men det funkar.

Igår var familjen i Valdemarsvik och smakade på kött och kollade på kossor och tjurar. Vilka bjässar det finns! Och köttet var gott..



Lite prat om valet då. Skulle behöva en som tolkar åt mig på lätt svenska. När man går in och läser om de olika partierna så använder de så svåra ord och det är svårt att fatta. Även svårt att fatta skillnaden mellan alla.

Men jag ska nog rösta på Miljöpartiet. Eller om jag ska ta Socialdemokraterna? Men de är ju helt tvärtom, om jag har förstått rätt? Äsch.. ska ta Kristdemokraterna bara för det. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

tack för det daniella :)

2010-09-13 @ 10:23:06
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: alex

Vadå Socialdemokraterna? !!. de moderatarna ist :D

2010-09-13 @ 13:27:11
Postat av: Linn

Miljöpartiet och socialdemokraterna står på samma grund så att säga, och dem har samma grundvärderingar och står för samma grundsaker, dem viktigaste sakerna :)

2010-09-14 @ 07:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen