min lediga dag

publicerat i Vardagsliv
Idag har jag varit ledig hela dagen. Det har varit döskönt. Har bara slappat och kollat på film. Jag såg på Jurassic Park, 1an och 2an. Ska se 3an också, kanske ikväll.

Vid 3 kom Ella hit och hälsade på. Vi drack kaffe och pratade. Sånt som man gör nuförtiden. Det var trevligt :)



När Ella åkte hem så gick jag och Oskar till parken och fotade lite. Blev några bra bilder, och några andra mindre bra.

Här kommer några;


Tog massa fler bilder, men eftersom det tar hundra år att lägga upp en bild så orkar jag inte lägga in fler.

Vad ska man se på tv ikväll tro? Ullared kanske. Eller Svenska New York fruar eller vad det heter..

Kommentarer
Postat av: jane

Jätte fina bilder. Dom där "fruarna# var för dj.....att titta på.Har dom inget i huvodet??? Ska inte se det någon mera gång. I morgon gäller det!!!KRAM

2010-09-21 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen