lugn dag

publicerat i Vardagsliv
Har varit på och simmat med Ellie nu på morgonen. Mycket skönt! De hade tända ljus och lugn musik.

Nu ska jag snart skölja av mig kloret och äta frukost. Man kunde tydligen inte duscha där på onsdagar eftersom de gjorde rent duscharna och hade frätande syra där för att få bort kalket? Vi blev livrädda. Plus att det var en kille som höll på och städa där i duscharna. Tänk om vi varit nakna? Nae, det går inte för sig.. Konstigt egentligen att manlig personal får vistas i damernas duschar. Man vet ju inte vad som kan hända?

Idag är det min lediga dag så jag ska bara slappa och ta det lugnt. I eftermiddag kommer Katrineholmarna hit och vi ska kolla tatueringstid och lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen