Lite friskare

publicerat i Vardagsliv
Med risk för att låta tjatig så ska jag inte säga vem som kom på mitt medelpass idag, men det var iallafall en. Haha, nu låter det som jag menar att det bara kom 1 person på mitt pass. Det hade ju varit jättekul!
Jag och Ellie typ, men nej, inte så jag menar. Det var en speciell person som kom, utöver de andra. Ni förstår hur jag menar va? Jättekul iallafall!

Idag har jag jobbat. Känner mig mycket bättre till skillnad från i förrgår, då jag hade feber men ändå jobbade. Var ju hemma igår för att vila upp mig, och idag är jag på fötter igen. Är fortfarande förkyld och har lite smått ont i halsen.

Kände mig fasen TVUNGEN att leda pass idag. Eftersom jag bara har pass varannan vecka så känns ju varje gång man leder lite speciell. Ville inte vänta 2 veckor till tills nästa gång jag ska leda, så fick fanimej köra idag! Det gick ju sådär prestationsmässigt, men annars var det bra. Fick jättefin respons av en friskis-stammis som har kört mina pass. Hon tyckte detta var det bästa jag gjort, och att jag växt något enormt under terminerna här nu. Det blir man ju glad av, om nåt! Tack!!

Mer då, Jo, jag jobbar kväll imorgon. Så jag får sovmorgon. Hoppas jag sover ut riktigt ordentligt bara. Det kan jag behöva. Blir oftast så för mig att när jag börjar jobba tidigt så vill jag sova längre, och när jag börjar sent, som imorgon, så vaknar jag tidigt bara för det. Har ställt väckarklockan på 10, så får vi se ifall det kanske blir tidigare. Det lär det ju bli..

På tal om sömn..
Till Bengtsson, hörde att John hade varit hos dig också?! Otippat. Vad ska mormor Jane säga nu när du har en på sidan om?

Här har vi förrädaren! Mr John Blund



Kommentarer
Postat av: madde

vem är speciell? :)

2010-09-02 @ 22:26:53
Postat av: Bengtsson

Med ålderns rätt unga dam, kan man ta sig lite friheter ibland.

2010-09-02 @ 22:34:29
Postat av: mamma

ha ha den var rolig

2010-09-02 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen