lista

publicerat i Vardagsliv

Lovar du att vara ärlig? Ja, okej då.

 

Du heter: Daniella Anna Goretti

 

Smeknamn: Danne, Dagny, Ella, Dannie

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ron Pope - A drop in the ocean

 

Beroende av: catch mini eucalyptus

 

Vad tror folk om dig: Inte vet jag, fråga dem?

 

Stämmer det: Vet inte, som sagt.

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon

 

Vad säger du för att imponera på någon: Behöver inte säga något, det märks ju direkt

 

Hur imponerar man på dig: När man vågar vara sig själv utan att bry sig om vad andra tycker

 

Brukar du skratta för dig själv: Hahaha, ja. Gör det nu

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hade visst raderat alla sms.

 

Var bor du: Mittemot Video West

 

Trivs du där: Jaaaa!

 

Äger du några converse: Nej, faktiskt inte

 

Sprit, cider, vin eller öl: cider och bärs

 

Brukar du bli för full: Ja, det har hänt några gånger. Inte kul.

 

Är du allergisk mot något: Ostädade hem.

 

Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem det är som ringer.

 

Antal timmar sömn inatt: Underbara 10 timmar

 

Brukar du komma i tid: Ja, verkligen. Hellre 5 min tidig, än 5 min sen.

 

När mår du bra: När jag har shoppat. Får ett sånt rus genom kroppen då.

När blev du fotad senast: För några dagar sedan när jag fotade mig själv

 

Hur känner du dig nu: Utvilad och lite hungrig.

 

Vanligaste färg på dina kläder: Det är helt olika faktiskt.

 

Vad tycker du om fötter: Beror helt på vems fötter det är.

 

Vad saknar du: De underbara gamla tiderna då det inte fanns några problem. Inte vad man kommer ihåg nu iallafall.

 

Hade du en bra kväll igår: Ja, en underbar dag på jobbet!

 

Favorit dryck på morgonen: Kaffe kanske.

 

Rakar du benen: Ja. Speciellt när det väntas lite rajtantajtan.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Om jag ska jobba dagen efter så går jag och lägger mig innan tio.

 

Är du blyg: ibland, och ibland inte. Beror helt på tillfälle och plats.

 

Sysslar du med någon idrott: Ledare på Friskis & Svettis

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Oja

 

Har du spytt offentligt: Haha, det har jag nog.

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ville skriva knulla en brud, men jag skriver ha samlag med en kvinna.

 

Är du nöjd med ditt liv: Ja

 

Är du bortskämd: Ja, lite kanske. Skämmer bort mig själv ganska mycket.

 

Vad gör du i morgon: Är ledig imorgon! HURRA!

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Tyra Banks, Oprah..

 

Vad längtar du till: Nästa gång jag får åka till Thailand

 

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja!

 

Vad använder du för schampo: Lóreal

 

Hur gammal är du: 21 unga år

 

Tycker du om någon just nu: Ja, jag tycker nog om de flesta.

 

Gröna eller röda äpplen: Helt klart gröna.

 

Gillar du golf: Nej, fy helvete vilken sport.

 

Vilken tid gick du upp idag: 09.55

 

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, vems annars? Herregud, vem tror ni att jag är.

 

Har du strumpor på dig nu: Ja. Kan inte leva utan strumpor. Har dålig blodcirkulation.

 

Är det okej att gråta: Ja, det är klart.

 

När grät du senast: En vecka sen när jag såg på United 93 och Flight 93. Usch :(

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle bjuda familjen på en resa till Thailand. Resten av pengarna skulle jag betala av lån.

Bär du glasögon eller linser: Använder glasögon ibland.

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte viktigt, men vissa märkeskläder är helt klart snyggare än ickemärkes.

 

Har du piercing: Öron och i tungan.

 

Vill du gifta dig: Inget som jag bara måste göra. Men det kan väl vara trevligt om sissodär 10 år?

 

Vill du ha barn: Jaapp

 

Solar du ofta: Nae, typ bara utomlands.

 

Är du bra på att laga mat: Ja, när jag väl är igång så.

 

Är du flygrädd: Ibland...

 

Hur vig är du: Jag är jättevig i sängen

 

Är du musikalisk: Ja det måste jag nog erkänna

 

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, vatten, bara vanligt vatten.

 

Vilken är din favoritglass: Sourbet

 

Tror du på ett liv efter döden? absolut

 

Tycker du om sushi? Lite

Vad äter du helst när du ser på film: Det beror på vad det är för dag

 

Har du tandläkarskräck? Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon!

 

Vilken ögonfärg har du: Gröna

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja

 

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Ibland

Hur ofta tränar/motionerar du: en gång i veckan typ. borde träna mer. Förlåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen