ledardags!

publicerat i Vardagsliv
Hej och hå!

Jag har jobbat kväll nu de senaste 2 dagarna, så jag har inte haft lust att blogga. Det har inte hänt särskilt mycket faktiskt.. vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Idag kl 11 ska jag iallafall leda mitt pass. Hoppar in för Linda idag. Jag känner mig mycket friskare än i torsdags iallafall, så det går nog bättre idag. Ska även på stan efter passet och lämna tillbaks min jacka jag köpte för några dagar sen. Billig fuskskinnsjacka, vad kan man vänta sig? Men jackan är jävligt snygg. Hoppas det finns kvar nån i min storlek bara.. annars vet jag inte vad jag gör.

Igår var vi ute i Herstaberg innan jag skulle jobba. Hittade en snygg ko-matta till vardagsrummet. Ingen riktig ko dock, den här kostade bara 359 spänn. Från Bolagret..



Jag funderar på att börja gå och göra mina naglar igen på Bio Sculpture på drottninggatan. Dom är så himla duktiga, och jag gillar bio sculptures material. Fint resultat som håller, om man sköter dem. Det är bara det att det är så jobbigt att hålla dem fina när jag jobbar.. kommer ihåg att de ofta gick upp lite vid nagelbanden, men jag får väl vara försiktigare, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

du får gå till maria på salongen ;) dock gör hon inte med det märket men med något annat som är bra :)

2010-09-05 @ 09:37:37
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: jane

Annars går du rakt över gatan till frissan på Domino. Hon heter Teresa och jag tycker att hon är bra. Men jag gör bara förstärkning. Varför ska du byta jackan. Är den för STOR?????????????????????

2010-09-05 @ 15:51:40
Postat av: daniella

jackan gick sönder där skärpet sitter fast och sen en dragkedja i armen..

2010-09-05 @ 16:02:42
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Alex

Har ni inte tillräckligt med djur ??

2010-09-06 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen