impulsiv.. jag?

publicerat i Vardagsliv
Från och med nu så gör jag så att jag svarar på era kommentarer, om det behövs, i samma inlägg som ni kommenterade i. Tycker jag att det är en grej som behövs svaras på här i något nytt inlägg så skriver jag svaret där. Hänger ni med?

Idag hade jag mitt pass på Friskis kl 11. Det gick mycket bättre än i torsdags. Kan bero på att jag är friskare nu.. Efter passet drog jag hem och duschade och fixade iordning mig, sen gick jag och Oskar en sväng på stan. Han lämnade in 2 spel och vi förhandsbokade nya Sims. Jag kommer ihåg när man var helt fast för typ tio år sen i the sims. Kommer det bli likadant nu?

Efter det hade jag bestämt träff med Ella på stan. Närmare bestämt klockan två. Vi gick till Kupolen och fikade, och jag åt en räkmacka. Mycket gott. Vi gick på stan en sväng efter det, och nu sitter jag hemma.

Funderar på vad jag ska äta till lunch imorgon? Måste snart göra min matlåda, sen ska jag bara njuta av min lediga, sköna kväll.

Förresten.. jag vill jättegärna ha ett överkast. Har sett jättefina på Indiska. Dock kostar de runt 1000 kronor.. lite saftigt kanske? Men då antar jag att man ska ha det i flera år framöver, och det kanske inte är så bra för min del, eftersom jag alltid, hela tiden vill ha nya saker. Det finns jättefina kuddar där också, som jag har tänkt ha på sängen ovanpå överkastet. Man får tillochmed 3 och behöver bara betala för 2. Vilket klipp! Haha. Sitter och försöker övertala mig själv att köpa det. Inte för att det lär gå så bra, har inte ens 1000 kronor på mitt konto. Däremot kan jag låna från mitt sparkonto.

Ska fundera lite. Kan hända att jag är lite för impulsiv ibland och inte tänker innan själva handlingen.

Kommentarer
Postat av: jane

Räkmacka???? Vad är det. Du tog väl bort Majonäsen. Det är väl inte Lånepengarna som du ska lämna tillbaka som du ska låna av.Nu är jag en riktig Moraltjäring..............Det vblir trevligt när du skriver komentarer.

2010-09-06 @ 13:45:03
Postat av: daniella

jag var på stan och fikade och då tog jag en räkmacka istället för en bulle. o majonäsen innehåll inte många points alls. så det så :P

2010-09-06 @ 14:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen