HEJ, hej, hej, hej, hej, hej, hej.....

publicerat i Vardagsliv
Hemma från jobbet!
Det är så skönt att bara komma hem och få slappna av.
Undrar hur många gånger jag har sagt "Hej" idag. Om jag räknar lite snabbt så har jag kanske haft 200 kunder under mitt pass, om inte mer, och ja. 200 hej blir det då. Jag kan räkna!


Imorgon börjar jag klockan 12. Jobbar hela eftermiddagen och kvällen, sen är jag ledig i 2 välbehövliga dagar.

Igår festade jag till det med fläskfilé, klyftpotatis och beasås. Det var mumsigt kan jag lova! Har ätit lite godis på jobbet igår också. Det är jag värd, för det blev ingen marabou sensation igår :( Det var ingen som kom med det. Det var dåligt av er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen