hatar snö

publicerat i Vardagsliv
Har sett ju Jurre 3 nu. Älskar verkligen de filmerna! När jag var mindre drömde jag alltid mardrömmar om dinosaurier. Det kan jag fortfarande göra nån gång ibland förresten. Spännande och läskigt på samma gång!

Om 2 timmar är det jobb som gäller. Tar cykeln dit varje dag. Hatar i vinter sen när jag måste pulsa genom snön till jobbet. Då önskar jag verkligen att jag hade en bil, även om det bara tar ca 8 minuter att gå. HATAR VERKLIGEN SNÖN OCH VINTERN! Förstår ni att jag vill till Thailand? Ska bosätta mig där när jag går i pension. Jag lovar.

Ullared snart också. Efter att ha sett det igår blir man ju inte mindre taggad att vilja åka dit. En liten familjesemester med shopping. Underbart :)
Säg inget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mupp , sa inte vi att vi skulle åka dit ?

2010-09-21 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen