fundersam

publicerat i Vardagsliv
Tisdag idag då. Sovmorgon för min del. Har precis plockat ur diskmaskinen och fixat iordning lite. Sånt man gör precis när man stigit upp, eller hur? Fram med dammsugarn bara!

Är lite pirrig inför imorgon. Då ska Goretti-gänget till Lucky Seven och ev. boka tatueringstid. Jag har inte bestämt mig för vilket typsnitt jag ska ha än, och vart på kroppen.

De ställen jag väljer mellan är runt handleden eller i nacken, vågrätt eller lodrätt liksom.

Alla säger typ; "Men nej, runt handleden kan du ju inte ha, då syns den ju så mycket. Tänk på ditt jobb.. blabla". Alla andra som har massor med tatueringar, har inte de något jobb, undrar jag?!

Det är faktiskt andra tider nu, man kan fan ha en tatuering i pannan och faktiskt bli anställd. Eller...? Jag tycker det är så fint att ha en liten tatuering runt handleden, som ett armband. Vad tycker ni?! Det kommer ju inte bli värsta bauta-tatueringen direkt, utan lite mer fint och diskret.. men men, jag gör som jag vill. Det har jag alltid gjort. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen