älsklingen och jag

publicerat i Vardagsliv
Har precis kommit hem från Friskis. Jag har ju lett mitt medelpass idag klockan sex. ASKUL! Det kom massa folk och jag var taggad, och de verkade taggade, så ja, askul var det!

Efter passet tyckte jag att jag var värd en liten chokladbit. Så jag gick till affären med Ellis och köpte en.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag titta på Idol. Varför säger man alltid hoppa in i duschen egentligen? Det är ju inte så att man skuttar naken i badrummet ända in till duschen. (tänk er nu *skutt,skutt,skutt*). Är det ens Idol idag förresten?


jag och min älskling

Hahaha, måste bara berätta om en sjuk grej som hände imorse!
Jag fick ju lite sovmorgon trots allt! Det var skönt.

Det sjuka var att jag drömde att jag spottade, och så var jag halvvaken/halvsov samtidigt, fattar inte hur man kan göra det, men iallafall.. så när jag spottade i drömmen så märker jag att jag spottar samtidigt som jag ligger och halvsover. Jag spottar alltså på min egna kudde när jag ligger ner. Hur sjukt är inte det?! Om inte äckligt iallafall. Tyckte det var rätt kul iallafall.

På tal om en annan grej förresten! Jag har mens för tillfället och jag brukar alltid använda tampong, men idag när jag åkte ut till Herstaberg så hade jag glömt ta med mig tamponger, så jag fick låna en binda av Linda.
Eller jag fick en ska man kanske säga. Tror inte hon vill ha tillbaka den.

Jag har fan inte använt binda sen jag fick min första mens när jag var 12 år. Fyfan så obekvämt det är! Känns ju som man har en stor blöja runt underlivet. Nae ni, ingen mer binda för min del.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: madde

Den är du verkligen värd! man ser verkligen på dig att du loosat så mycket i vikt! jag är imponerad;)

2010-09-16 @ 19:55:04
URL: http://hellomadeleine.blogg.se/
Postat av: jane

Akta dig för att drömma att du sitter på toa.Det kan bli både blött och kletigt i sängen. HUUU hämska tanke.

2010-09-16 @ 22:23:00
Postat av: jeanette

haha kletigt ...det vet ju du morsan hur det känns..daniella..fråga mormor får du höra haha

2010-09-17 @ 07:34:55
Postat av: linnea

När man fått barn får man inte använda tampong så då måste man ha bindor. Eller de är snarare som blöjor. Asstora! ;)

2010-09-18 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen