Thailand

publicerat i Vardagsliv
Jag har länge velat skriva ett inlägg om hur mycket jag saknar Thailand, så nu gör jag väl det! Jag saknar Thailand så himla mycket att jag får tårar i ögonen bara jag tänker på att jag inte kommer få åka dit på flera år. Antar att jag inte vinner 100000 på lotto, eller spara pengar till resan eller bli bjuden på ett bra tag :'( Jag är så jävla avundsjuk på de som har bokat biljetter och ska åka dit i vinter. Och jag då? Ja, jag får förfrysa arslet av mig här hemma i helveteskalla skitsverige. Jag vill ju fan till Thailand. Men ingen fattar. Kan ingen rik jävel bara bjuda mig på en resa dit, eller packa ner mig i resväskan? Vad som helst! Bara jag får uppleva det igen. Snart. Helst i vinter. Det var det. Nu ska jag väl tjuta lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå men ingen fattar ? De är ju inte precis så att varenda jävel har 30 tusen till övers för att bjuda dig på en resa lilla vännen !

2010-10-10 @ 13:44:02
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/
Postat av: daniella

ja ingen fattar hur mycket jag saknar thailand. och det finns säkert nån som kan punga upp så mycket pengar

2010-10-10 @ 13:52:20
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen