tatuering och arbete

publicerat i Vardagsliv
Tog nya bilder på min fina tatuering också...



Jag fullkomligt älskar den!

Vad tycker ni förresten om att tatueringar kan påverka arbetet negativt? Själv så tycker jag det är sjukt! Varför ska man inte kunna ha en synlig tatuering egentligen, år 2010? Iofs så har det väl blivit bättre, sen några år tillbaka. Men ändå. En tatuering påverkar ju inte hur man arbetar?

Om jag vore chef och skulle anställa någon, så skulle iallafall inte dens tatuering/ar påverka mitt val. Tror inte en liten tatuering heller har någon inverkan på kunder. Inte heller piercingar för den delen.

Om det finns någon chef som läser min blogg, hur tänker du om detta?

Kommentarer
Postat av: mamma

jo men alex måste ta bort sin persing när han ska börja på ica ju

2010-10-24 @ 00:21:49
Postat av: jane

Det fick Sara också när hon satt i kassan i Kisa. I och försig var det några år sedan, men jag tror att en del kan vara,"gnirriga".

2010-10-25 @ 14:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen