söndagskväll

publicerat i Vardagsliv
Har svikit Viktväktarna och framför allt mig själv denna helg. Har moffat i mig massa skit..

Det var kul och väldigt gott för stunden, men nu är det ju jag som får ta tag i det också och träna järnet i veckan. Men det ordnar sig.. tog väl igen allt jag INTE har ätit de senaste månaderna ;)

Imorse vaknade jag vid tio. Oskar låg fortfarande och sov då, så jag åkte iväg till Hageby Centrum, Willys, och storhandlade lite. Jag hade skrivit en liten lapp till Oskar som han såg när han vaknade. Visste inte om han skulle bli sur för att jag åkt utan honom, eller om han skulle tycka det var skönt att slippa, men jag vet inte.. han tyckte inget.. haha.

Storhandling blev det. Sen var jag tvungen att gå in på Panduro och köpa lite grejer till min lilla cernitlera-tillverkning. 
Köpte bl.a mobilhänge-grej så nu är det mobilsmycketillverkning på G. Säg till om ni vill köpa :)


Kommentarer
Postat av: jane

Jaså, du hittade Panduro. det är bra att ha en Mormor som är uppdaterad.....Det är en fin affär.

2010-10-24 @ 21:34:50
Postat av: Anonym

men ibland måste man få moffa i sig, som vi sagt, man kan inte leva på "diet" hela livet, man måste hitta en balans :) och ibland får man moffa i sig, men bara man tränar också :) jag åt munkar och chips igår med david, inte fan är ja mkt fetare idag för det :)

2010-10-25 @ 13:11:35
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen