söndag

publicerat i Vardagsliv
Jag har precis lett pass. Ett tips från mig när man leder ett pass:
Använd aldrig Hello Kitty-trosor under byxorna. Dom lyser igenom något otroligt.

På tal om Hello Kitty-trosor då. Jag köpte massor såna där barnsliga trosor i Ullared. Jag är 21 år gammal (ung), så får man fortfarande ha Hello Kitty på trosorna? Känns lite konstigt måste jag säga, att gå omkring i såna trosor. Men vafan, dom är ju väldigt söta och oerhört sköna, så varför inte egentligen?

Måste varit kul för dem som stod bakom mig och kollade in min stjärt, så får de se en stor jävla Hello Kitty över hela arslet. Haha.. garvar lite för mig själv nu.

Oskars hår då, jo det blev mycket bra efter andra färgningen. Inte alls gult nu. Det är askblondt, precis som vi ville ha det. Egentligen vill jag att han ska ha ljusare än så, men det får vi ta lite i sänder, så han inte blir gullefjun igen.



Håret är nog lite ljusare i verkligheten än på bild. Visst blev det fint?

Kommentarer
Postat av: holy kirch

haha! ja va fan klart man får :D

2010-10-10 @ 15:44:36
URL: http://holykirch.se
Postat av: jane

Kan du ta en bild så vi får de trosorna????PÅ

2010-10-12 @ 07:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen