ny tatuering

publicerat i Vardagsliv
Jaha, då har man tatuerat sig :) Jag, Paulina och Robin var i eftermiddag och gjorde det.

Här är ett litet smakprov



Man ser inte mycket, men imorgon ska jag ta bort plasten så då får ni kanske se lite bättre. Lätt att dölja med klocka ifall jag behöver det. Skitsnygg iallafall!

Imorgon jobbar jag sista dagen innan helgens ledighet. Längtar! Ska bli skönt att få 2 dagars vila efter mina 5 arbetsdagar i sträck.

Lön imorgon också. Har en del utgifter denna månad. OM jag får råd och pengar så ska jag banne mig köpa en Peak-jacka. Det sägs ju bli en kall vinter i år igen? Kallare än förra. DÅ behöver man en varm vinterjacka. Kanske köper mig en overall också. Som alla småbarn alltså. Lär ju behövas. Isåfall ska jag ha en sån som vantarna är fastsydda i ärmarna.

Kommentarer
Postat av: madde

men daniella! kan du inte sticka dig ett par varntar med senilband emellan som går över axlarna? såna som barn har också? så när du går på stan tar du bara av dig vantarna så hänger dom kvar ändå. det är ditt nästa projekt!

2010-10-21 @ 21:15:25
URL: http://hellomadeleine.blogg.se/
Postat av: evalotth

det e jättefin.. verkligen. =) vad betyder den? gjorde Robin o Paulina samma?

2010-10-24 @ 01:10:37
Postat av: daniella

Tack :) Den betyder "vi för alltid". Aa, de gjorde samma =)

2010-10-24 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen