ny frilla

publicerat i Vardagsliv

Så här ser jag ut nu


Är jättenöjd med frillan faktiskt! Finns ingen bättre frisör än Johanna :)

Här är mamma




Ja, så nöjd jag är! Klippning om 2 månader igen då, får vi hoppas. Man ska ju klippa sig med jämna mellanrum för att få ett så fräscht hår som möjligt.. och nu när jag har kort hår måste jag nog platta det rätt så ofta, så klippning varannan månad måste nog ske. Nu får vi bara hoppas att Johanna kan så pass ofta, haha. Blir ju aldrig av ;)

Imorgon - ULLARED. Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

vad glad jag blir när du känner så och att du säger det också. vi får underhålla ditt hår nu och ses ännu oftare juuu :)

2010-10-07 @ 22:34:14
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: jane

Kan hon fixa mig oxå. Toning och klippning????

2010-10-08 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen