min söndag (och lördag)

publicerat i Vardagsliv
Hejsan hoppsan, fallerallera!

Vad kul det är med nytt utseende här på bloggen. Det blir faktiskt mycket roligare att blogga när det är nytt, inte sant? Vad tycker ni då, är det fult eller fint? Ingen som har kommenterat än ju..

Gårdagen spenderades på jobbet. Iallafall halva dagen. Resten av dagen spenderade vi ute i Kimstad hos min käre pojkväns familj.

Idag har vi inte gjort ett endaste skit. Vi har hämtat ut Sims 3 som vi hade förhandsbokat, så nu sitter Oskar och spelar det, och jag bad om lov att få sitta vid datorn en liten stund. Han tycker jag sitter här för mycket, så jag har börjat fråga om lov nu förstår ni, haha.

Snart ska jag duscha och fixa iordning mig för kvällen. Det är ju Ensam mamma söker ikväll, det måste jag se. Det ser jag varje söndag!



ps. Tryck F5 på tangentbordet om ni inte ser den nya designen.

Kommentarer
Postat av: jane

Hej. Du vet att jag alltid läser din Blogg.Den nya är fin men jag tyckte inte det var något fel på den andra.Ombyte förnöjer som det det det heter.KRAM

2010-10-31 @ 19:55:41
Postat av: mamma

jag tycker okså den var fin håller med mormor att det var ju inget fel på den andra

2010-11-03 @ 07:05:23
Postat av: Christianjeanett

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:41:41
URL: http://christianjeanett.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen