hemma igen

publicerat i Vardagsliv
Såååå, då var jag hemma från min långa arbetsdag! Har ni saknat mig?! Klart ni har va!

Imorgon ska jag upp med tuppen för Elkan och jag ska simma. Klockan sju närmare bestämt. Ett litet morgondopp.

Jag längtar tills jag får köpa min varma vinterjacka. Om jag hittar någon vill säga. Jag hoppas det finns några snygga i Ullared på Gekås.. Om inte så ska jag ta mig en tripp på stan när jag får lön och köpa mig en redig en. För det ska jag ha. En jacka för flera tusen så jag slipper förfrysa bröstvårtorna. Så det så!

Hoppas också att allt har gått bra med mormor och hennes operation.


en gammal bild på mig igen. Funderar starkt på att klippa mig så här kort igen. På torsdag ska nämligen jag, mamma och Oskar klippa oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen