hallelujah moment

publicerat i Vardagsliv
Precis som rubriken lyder, så himla skönt att vara hemma nu! Det har varit en tuff dag på jobbet. Kanske för att min kropp har börjat ställa in sig på 4 dagars ledighet? Har ingen aning faktiskt, men det har gått segt och jag har vart tjurig och slö hela dagen. Men alla måste väl få ha dåliga dagar ibland va? Man kan ju inte alltid vara på allerten och vara hur trevlig som helst? Det går bara inte. Iallafall inte för mig.

Så ja, 4 dagar ledigt nu då. Imorgon väntar simning på morgonen med Ellie, och på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa Johanna och så ska jag bli klippt.

På fredag blir det Ullared. LÄNGTAR!

Ikväll är det vägning på VV. Ska väga mindre än 70,9. Vad tror ni? Man märker att det är svårt att gå ner nu de här sista 5 kilona som är kvar. Går ju skitsegt. Men det kanske också är för att jag stoppar i mig mer skit än jag borde. Men sådana dagar måste man ju också få ha. Den här halva veckan som har gått har jag skött mig iallafall. Så vi hoppas på det bästa.


Här har ni en bild på min hunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen