cernitlera

publicerat i Vardagsliv
Oskar och jag var helt bankrutta sen Ullared-resan. Vi hade lagt ut några annonser på Tradera, så nu har vi lite pengar i plånkan igen.

Jag blev så sugen på att göra lergrejer med cernitlera, så vi åkte till Lekhuset och köpte lite olika färger. Har letat i stan efter en pysselaffär, men hittar ingen? Har vi ingen sån i stan? Fick göra egna "krokar" till mina små bakelser med ståltråd. Har beställt riktiga krokar eller vad man ska säga, från internet. Hoppas de kommer imorgon, så jag kan börja pyssla igen.

Här kommer lite bilder på godingarna



Tanken är ju att man ska använda dessa som tex mobilsmycke eller nyckelring kanske? Och dessa var ju bara som ett litet test på min kunskap. Ska inte göra fler förrän de riktiga tillbehören kommer, dvs "krokarna" eller vad vi ska kalla dem.

Kommentarer
Postat av: jane

åK till Hageby. Där har du Panduro. Dom har allt du vill ha. Den ligger i botenvåningen.

2010-10-18 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen