använda trosor säljes?

publicerat i Vardagsliv
Jag har nu plockat iordning här hemma riktigt ordentligt. Småplock gör mycket! Dammsugarn har även åkt fram några gånger, men det är som sagt en vanesak. Eller vad säger man?

Håller på och ser Adam och Eva på vhs. Har sett på den och sen pausat i flera timmar för att jag "kom på en grej" jag bara var tvungen att göra. Ska försöka fortsätta se den nu utan att störas av småsaker.

Ska även sticka klart mormors halsduk. Har bara börjat på den, men fortsätter jag i några timmar är den snart klar. Nu kan du hålla dig varm i vinter, mormor Janne.

Det är mycket till salu nu.. halsdukar, pannaband, mobilsmycken... nåt mer ni tycker jag ska börja sälja? Gamla, använda trosor kanske? Det kan man kalla guldgruva! Har hört att man tjänar mycket på att sälja sina använda trosor. Förresten, fick ju 300 för en halsduk jag stickade till modern min ;) Inte på tal om gamla trosor då, men iallafall.


Kommentarer
Postat av: jane

Lägg ut trosorna på Tradera. Det finns säkert en luckt bög som köper dom. Vi hade en sådan i Söderköping.Han tog dom i tvättstugan. Han ville ha dom använda. Ett sådant svin...

Jag väntar på halsduken. Jeanettes var fin.

2010-10-29 @ 20:39:27
Postat av: Hans

Efter en lång tid av hemligt smusslande och efter att ha läst liknande inlägg som de som fins på denna blogg så har jag beslutat mig för att "ge trosköparen ett ansikte". Jag vet visserligen inte om jag är sinifikativ för den genomsnittliga köparen men jag tror inte att jag är väldigt avikande hellre: Jag är ensam och mitt sexliv präglas till 100 procent av detta. Jag har köpt regelbundet av två tjejer i flera år och jag betalar bra för deras använda trosor (mellan 300-600 för en trosa). Vad är det som är så fel? Tjejerna får lite extra pengar och jag får min tillfredsställelse. Hade det varit bättre om jag hade stulit trosor som vissa män gör? Jag vill betala ordentligt istället och lägger en stor del av mina annars ganska magra inkomster på detta.

Varför är så månnga så hånfulla mot detta?

Hans



2010-11-24 @ 05:44:42
Postat av: daniel karlsson

hej tycker tänka på det du allt mellan 350-850

min email veta mer [email protected]

2010-12-19 @ 20:35:23
Postat av: sandra

jag vill skicka mina puma shorts till dig så använder du dom i en vecka eller mer:$ kram sandra

2011-01-31 @ 21:00:52
Postat av: Leif

Köper gärna dina trosor!!! Säg ett pris

Mvh Leif

2011-04-07 @ 20:29:15
Postat av: Stina

http://stinasanvandatrosor.blogspot.se/

2014-02-14 @ 15:16:43
URL: http://stinasanvandatrosor.blogspot.se/
Postat av: kjell

hej jag köper gjärna använda trosor av dej eller använda strumpor med fotsvet hör av dej

2014-06-24 @ 09:02:33
Postat av: Patrik

Hej. Jag skulle gärna köpa dina använda trosor ifall du skulle få för dig att sälja några. Puss i ljumsken

2014-10-03 @ 01:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen