Virus

publicerat i Vardagsliv
Igår var jag på vårdcentralen. Fick betala 100 kr för att få reda på att jag inte hade halsfluss och att jag inte skulle få nåt receptbelagt läkemedel.. Fan. Så ont som jag hade i halsen alltså. Jag gick ju till Apoteket efter och köpte väl upp halva sortimentet. Jag fick iaf reda på att det är nåt sorts virus som går nu. Först får man feber, sen läggs det på förkyldning, sen får man slemhosta och ev ont i muskler och leder. Just nu är jag förkyld och har slemhosta, inget annat. Halsen är bättre, men inte alls "bra" eller vad man ska säga. Fan alltså. Vill inte va sjuk.

Kommentarer
Postat av: jane

Hade det känns bättre om du hade haft Halsfluss för 100:-Pix???. Det kan inte varit en Läkare du träffade när det var så billigt.

2010-11-27 @ 15:07:01
Postat av: Daniella

Hade känts bättre att h halsfluss för då skulle ja få nåt starkt utskrivet för halsen.

2010-11-27 @ 15:58:03
Postat av: PAPPA

ta en whisky eller två det dödar baskiluskerna

2010-11-27 @ 18:13:31
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen