uppe med tuppen

publicerat i Vardagsliv
Alex har sovit här inatt, och han gick nyss till jobbet, och jag sitter här, vaken.

KAN FÖR FAN ALDRIG SOMNA OM PÅ MORGONEN! Hjälp mig.

Det är liksom söndag. Sista lediga dagen innan jobbet. Då kanske man vill sova extra länge på morgonen. Jag vill det iallafall, men jag får tydligen inte det för min hjärna.

Vad ska jag göra nudå, snart åtta på en söndagsmorgon? Klockan tolv, tror jag iallafall, så ska jag gå ner på stan och köpa lite små julklappar. Igår sålde jag en halsduk till mormor för 300, så nu har jag lite kosing igen :)
Jag är ju klar med hälften av juleklapparna nu. Så det känns skönt!

Alexander förra julen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen