SJUKLING

publicerat i Vardagsliv
Kände redan igår att jag började få lite ont i halsen. Igårkväll och under natten blev det ännu värre. Lite förkyld har man blivit på kuppen också. Men det värsta är halsen.

Man kan ju ta nässpray för täppan, men halstabletter tycker jag inte hjälper mycket alls. De hjälper från den stunden man stoppar tabletten i munnen tills den är slut. Sen måste man ju ta en ny och då har man ju ätit upp alla på en kvart. Inte bra.

Snart ska jag ta en liten promenix med doggisarna, sen ska jag lite smått börja fixa iordning mig. Ska ju jobba idag.

Jag jobbar kväll idag och imorgon, och på torsdag jobbar jag dag. Sen är jag ledig i tre dagar :) SKÖNT!
På fredag är det bröllop och på lördag HAR VI FEST!

Kommentarer
Postat av: jane

Krya på dig. Köp en eller två?? påsar " Isbjörnen" kallar jag dom för. Vet inte vad dom heter.Men det "lenar i halsen att suga på en sådan.Är i Skåne nu. Var på Sjukhuset på återbesök i dag. Kunde börja med lite lätt städning??? Vad är det Lätt?? Det skulle vara för tre veckor sedan när jag började storstada men det sa jag inte. HA HA Man behöver ju inte berätta allt. Kram

2010-11-16 @ 18:47:56
Postat av: madde

krya på dig!

2010-11-16 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen