sjukis

publicerat i Vardagsliv
Jag är väldigt sjuk idag så jag var till och med tvungen att gå hem från jobbet. Nu har jag kollat lite mail bara. Ska plocka ur diskmaskinen innan jag får ångest, sen ska jag krypa ner framför tvn och kanske ha twilight-maraton.. vi får se.

Festen var jättekul iallafall! Det jag minns så att säga. Jag drack visst lite för mycket. Inte så jag spydde, men så jag inte kunde stå på båda benen, om man säger så. Tack alla som kom, det var jättetrevligt :)



Den här bilden ska Oskar skriva ut på jobbet, sen kommer ni få hem den som ett julkort. Fint va?

Kommentarer
Postat av: Kulan

Söta små hundar =)

2010-11-22 @ 17:55:21
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: mamma

åh vad gulligt

2010-11-23 @ 06:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen