Några sanningar om mig

publicerat i Vardagsliv
• Jag kan inte somna utan att ha tvn på, eller någon tänd lampa. (Om jag sover ensam, då)

Jag vill ha en Sphynx. Det är en nakenkatt

• Jag är nästan, nästan, nästan alltid ärlig. Mår dåligt när jag ljuger. Och så syns det så väl på mig också

• Jag har genomgått plastikkirurgi

• För ett par år sen tränade jag minst 5 ggr/veckan

• Jag har vägt 56 kg, och då menar jag inte när jag var typ barn. Men det fattade ni kanske.

• Jag går hellre upp kl 7 än kl 11. Man missar så mycket av dagen annars

• Jag älskar att handla presenter och julklappar. Älskar när folk öppnar det jag köpt

• Mina förebilder är Oprah Winfrey och Tyra Banks. bl.a.

• Jag hatar att mitt hår rent utsagt växer som ogräs. Dock inte håret på huvudet. Vore glad om det ändå vore så

• Jag hade min första fylla när jag var 12 år

• Jag älskar fortfarande WESTLIFE

• Jag vill få skivkontrakt

• Jag hatar att Milton fäller hår

Slut!
Orkade inte komma på några fler. Men detta var väl intressant att veta?!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Ja tänk om det var håret på huvudet som växte istället

2010-11-05 @ 22:01:05
Postat av: daniella

Aa, det var precis det jag konstaterade i inlägget.

2010-11-05 @ 22:11:37
Postat av: Anonym

Ja, men sa bara att jag tycker det är synd :)

2010-11-05 @ 22:32:39
Postat av: Anonym

vad är det för plastikkirurgi du har genomgått? :)

2010-11-05 @ 23:51:35
Postat av: madde

vilka anonyma kommentarer du fått... Jag kan inte åka hem nu tyvärr.. har bokat min hemresa och betalt för den, och maria har bokat resa hit, pappa har bokat resa hit, putte har bokat resa hit och sen emma och linda. Så jag vet ju att jag har fyra roliga helger att se fram emot men vardagarna e så otroligt jobbiga. Man lär sig verkligen att uppskatta allt man har hemma när man har bott iväg såhär. Jag tycker det är otroligt jobbigt här men förhoppningsvis blir det till min fördel när jag kommer hem :)

2010-11-06 @ 00:04:30
Postat av: mamma

ja dom måste ju skriva vem som skriver så man vet

2010-11-06 @ 00:25:22
Postat av: mamma gul

Känner igen mig i mycket :D

2010-11-06 @ 07:43:10
Postat av: Daniella

Vem undrar om plastikkirurgi?

2010-11-06 @ 09:42:52
Postat av: binis

plastikkirurgi ellaAAA? What? :D

2010-11-07 @ 12:59:23
Postat av: Moa

Vad för typ av plastikkirurgi har du gjort? :)

2010-11-07 @ 22:58:26
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen