lite julplanering

publicerat i Vardagsliv
Oskar ska fira jul med oss iår. Det ska bli väldans trevligt :)

Om jag får ledigt och allt det där så blir det som så att vi åker ut till Kimstad och Oskars familj dagen innan. Spelar lite Bingolotto, och vaknar upp på julaftonsmorgon där ute. Vi äter julfrukost, och sen åker vi till Herstaberg på julmiddag och spenderar resten av dagen där. Mysigt va?

Igår köpte jag julklapp till mamma. Hoppas du blir glad. Hehe.

Denna kudde fick jag av min farmor förra året på julafton.


Igår gjorde jag en Paulina. Jag färgade håret svart. Kan man tro iallafall. Det är inte så mörkt i verkligheten.





Och så här snygg är jag idag.

Är det något bra på tv ikväll eller? Jag har sovmorgon imorgon så jag kan vara uppe sent.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

snygggt! färga aldrig svart om du inte jättejättejättegärna vill utan håll dig isfl till mörkbrunt gummsan :)

2010-11-15 @ 18:43:59
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: Paulina

ååh en Paulina :) det blir alltid fint!

2010-11-15 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen