Julen är här.

publicerat i Vardagsliv
Hallå allesammans! (haha, komiskt) Låter som ni är jättemånga som läser när jag skriver sådär.

Idag har jag jobbat. Är ganska trött. Det är jag alltid efter jobbet.

Igår var jag och Milton uppe på vinden och hämtade lite julgrejer. Fick med mig en liten tomte och en liten julgran, och så två ljusgrejer med ljusslingor i. Det blev fint :)



Imorgon jobbar jag 12-21. Dennis, min lillebror fyller 13 år imorgon. Skulle egentligen vilja åka till Herstaberg och fira honom imorgon, men det är som det är. Får fira honom på lördag istället när tjocka släkten kommer förbi.

Imorse råkade jag ha sönder en parfymflaska. Först halkade den ur handen, men jag fick tag på den i sista sekunden, och när jag skulle ställa upp den i skåpet så åkte den ner i golvet, och gick i kras. Parfym över halva golvet. Usch. Tur att det inte var en av mina absoluta favoriter. Då hade jag gråtit. Som jag gjorde en annan gång. Då hade jag precis köpt den dessutom, och den var svindyr!

Kommentarer
Postat av: madde

åh så mysigt. du håller hårt på traditionspyntandet :) får komma hem till dig och få lite julkänsla då för min lägenhet kommer inte få se så mycket mer än juldoftande ljus typ :)

2010-11-04 @ 18:53:01
Postat av: mamma

vad fint du o mille har pyntat,vi ses på lördag

2010-11-05 @ 06:30:45
Postat av: jane

Så fint det blev. Om jag förstår rätt så var det Mille som tjatade om att få Julpynta???? Jag tillhör en av dom tjocka i släkten så vi ses på Lördag.Kram

2010-11-05 @ 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen