jag är en modell

publicerat i Vardagsliv
Iallafall i farmors ögon.

I helgen kollade hon igenom bilder på min mobil, och när hon fick se bilden (se nedan) på mig, sa hon att jag såg ut som en modell :) Hon ville ha den bilden inramad. Så det får bli en av julklapparna till henne från mig.



Kul att någon vill ha inramade bilder på mig.

Eftersom jag är egenkär, och har alltid varit, så hade jag gärna haft fullt med inramade bilder på mig själv här hemma, men lite gränser måste man väl dra. Räcker kanske med att jag har en mapp med över 100 bilder på mig själv på min dator. Eller?

/Egoisten ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kan ju alltid låssas att det är oskar som satt upp alla bilder på dig om du skulle vilja ha massa där hemma ;)

2010-11-10 @ 15:55:08
URL: http://limpalinn.blogg.se/
Postat av: holykirch.se

du e snyyyyyygg som fan!

2010-11-10 @ 16:01:13
URL: http://holykirch.se
Postat av: jane

Jag har ju sagt att du skulle LÄTT blivit Norrköping Lucia. Men jag anmäler dig nästa år igen. Tredja gången gillt.Föresten din chef sa att vi var lika???? han trodde ju att jag var din Mamma???Ha Ha Ha.........

2010-11-10 @ 16:45:00
Postat av: daniella

Haha.. ja, tredje gången gillt så att säga. Hoppas jag vågar. Vill inte du ha en bild på mig i julklapp, mormor? Haha. Ska nog ge mig själv en.

2010-11-10 @ 16:59:00
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: jane

Så knäpp du är.Det är väl klart att jag vill ha ett kort. Som jag kan köpa en vacker ram till. Jag vill ha samma ram på alla mina barnbarn. Hoppas det finns kvar där jag köpte dom andra. Jag tycker att dom är så vackra.

2010-11-10 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen