isglass i stora lass

publicerat i Vardagsliv
Har nog ätit minst 10 piggelin nu sen igår.. så himla skönt för halsen. Ska ta en till snart.

Halv två har jag tid på vårdcentralen. Jag trodde halsen kunde bli bättre av sig själv, men inatt stod jag inte ut. Jag fick asasasaont i när jag svalde, eller jag kunde ju inte svälja, men jag försökte och då gjorde det ont. Jag låg vaken från fyra och gick upp halv åtta. Snorig är jag också..

Snälla gud, låt mig idag få en bra medicin så jag slipper ha ont i halsen inatt!

Kommentarer
Postat av: jane

Det bästa med att inte kunna svälja är att man går ner i vikt. Se det positiva i det hela.Du får nog antibiotika så då blir det snart bättre. Kram

2010-11-26 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen