glee

publicerat i Vardagsliv
Usch vilken natt!
Har knappt sovit, och om jag sovit så har jag då samtidigt kallsvettats och hallucinerat. Jag fick visst feber och skit igårkväll, och idag känns det iallafall lite bättre.

Halsen är igensvullen, kan knappt svälja, huvudet känns tungt, febern sitter nog kvar lite. Annars är det lugnt!

Hoppas ni mår bra. Nu har jag fått klaga av mig lite.. känns redan bättre!

Jag har sett på 7 avsnitt av Glee, säsong 2. Så himla bra det är! Man får sån lust att börja i kör eller bli bög.


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

sv: haha men hörrö, ser du inte att det är iphone 4? :)

2010-11-23 @ 16:02:36
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

sv: haha jaha! aa det är det och det är nog skalet som gör att den ser stor ut kanske ;) tack pullan!

2010-11-23 @ 20:50:37
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: dennis

Fan vad du klagar

2010-11-23 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen