fortfarande sjuk

publicerat i Vardagsliv
Jag lever! Ville bara berätta det. Jag är fortfarande sjuk, men mår betydligt bättre än imorse och igår. Och i förrgår ska vi inte tala om.

Halsen är fortfarande tjock, och i huvudet har jag ont. En liten antydan till feber också.

Idag har jag mestadels sovit och slappat, men när Oskar kom hem från jobbet ville jag inte vara hemma längre. Vi gick ner på stan. Men det skulle jag inte ha gjort!
Jag började svettas och var tvungen att ta av mig min tjocka jacka. Fyfan vad svetten rann. Snoret rann också för den delen.

Men lite julpynt och julklappar fick jag med mig hem. Men jag rekommenderar inte nån att gå på stan när man är sjuk. Det var inte ens kul att shoppa, och hur normalt är det?!

Kommentarer
Postat av: jane

Stackare,Det brukar snart ge sig. Krya på dig!!!

2010-11-25 @ 09:07:05
Postat av: JOHANNA

sv: nae, men du är gulleeet :) vi måste ses snart. jag börjar ju utbildningen nästa vecka inför nya jobbet, så jag måste bara få lite tider om när den kommmer hålla på osv, sen måste vi boka in en dag :)

2010-11-25 @ 09:40:36
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen