=)

publicerat i Vardagsliv
Jag vill också berätta för er att jag nu har lyckats gå ner till 67-68 kg. Det är ca 3 kg kvar till mitt mål. Men det går segt. Har legat på 68 i över en månad nu.

Jag har ju slutat på viktväktarna också. Anledningen till det är för att jag inte längre har råd att lägga över 300 kr i månaden. Och nu har jag ju faktiskt lärt mig hur man ska äta och allting.

Lite rädd är jag ju att jag ska skita i allting, bara för att jag har slutat på VV, men jag har klarat mig bra.

Jag försöker att äta likadant och på samma sätt som förut när jag var med och skrev in allting på Internet.
Men man kände en sån press. Att man måste skriva in på datorn hela tiden. Så fort jag åt nånting så sprang jag till datorn och fyllde i, och det är jag glad att jag slipper. Ett mindre stressmoment i mitt liv kan man säga.

Men jag är ändå ganska stolt över mig själv. Jag vägde 79,8 när jag fick nog och gick med i Viktväktarna. Nu orkar jag inte ens räkna, men kanske har gått ner 12 kg? Det är väl bra. Ja, det är det!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är jättebra...grattis

2010-11-18 @ 07:06:36
Postat av: Emma

Det är ju skitbra daniella!! vi ses på lördag :)

2010-11-18 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen