det vankas fest

publicerat i Vardagsliv
HEMMA! Yes, I am. En very long day på jobbet.

FY fan vad dålig jag har blivit på engelska sedan jag slutade skolan. Märker det när det kommer in kunder som är ifrån eller talar engelska. Jag suger ju för fan! Måste gå någon kurs eller någonting, för det här håller inte. Det är ju så man får skämmas när man står där och inte kommer på vissa ord och säger fel grammatiskt. Jag som var så duktig förut :/ Blir lite ledsen.

Imorgon vankas det kalas i Herstaberg. Dennis-plutten har ju gått och blivit stor pojke nu. 13 år. Det var tider det. Minns när jag var 13. Eller hur, minns du Ellie? Det pratar vi ju ofta om när vi ses. De gamla tiderna. Som tur är så är ju inte Dennis lika busig som vi var då när vi var 13. Tacka fan för det!

Jag gillar högtider och kalas och sånt där. Älskar ju egentligen att klä upp mig och vara fin. Men det är inte ofta man är det nu för tiden. Man orkar ju inte sminka upp sig för att gå till jobbet och stå där i nio timmar. Och klä upp mig när jag kommer hem från jobbet är ju inte heller någonting jag har nån större lust med. Då är det myskläder som gäller.

Imorgon ska jag vara extra fin helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Alex

jaaa, det får vi se :D

2010-11-05 @ 23:31:46
Postat av: mamma

jo klä upp dej i morgon det tycker jag pullan ,kram

2010-11-06 @ 00:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen