dålig dag

publicerat i Vardagsliv
Vilken dag! Inte på ett så positivt sätt. Har ju jobbat idag/kväll sen klockan två..

Ont i halsen och allmänt seg och hängig. Inte nog med det så får man skit och blir dåligt bemött, då blir det ju ännu värre.
Jag vill jobba i en klädbutik. Så är det! Jag skulle fan passa så bra i en sån.

Nu ska jag göra iordning mig inför kvällen och se på Bartenderskolan. Sen ska jag sova och hoppas att jag blir frisk tills imorgon. Orkar inte jobba nio timmar om jag ska må så här. Jag mår inte dåligt, men inte bra. Blir kanske värre imorgon, och dagen efter det har jag kanske feber. Usch. Men det ska vi inte hoppas på.

Sänd några krya på dig-tankar till mig. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen