Tipsa mig!

publicerat i Vardagsliv
Shit vad jag sov länge idag! Jag tror vi gick och la oss halv tolv, och jag sov ända fram tills halv tio. Det är jag inte van vid. Oskar gick däremot upp jättetidigt imorse. Han skulle börja jobba klockan sju, så det var ju en jäkla omställning för honom. Jag däremot, somnade ju om och sov 3 timmar till. Skönt!

Idag väntar jobb. Börjar klockan två idag, så snart ska jag nog sätta på lite kaffe och börja fixa iordning mig lite smått.

Igår packade vi ner allt onödigt, som typ sladdar, gosedjur i sängen, krims-krams, prydnadsgrejer, och la ner i kartonger som ska ner i källaren tills på onsdag, då det ska komma en fotograf och fota min lägenhet. Den ska nämligen ut på Hemnet.se och lite andra sidor.

Sist men inte minst - jag vill ha musiktips till mitt nya pass i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen