storstädat

publicerat i Vardagsliv
OJ vad jag har stått i!

Jag är nu klar med att ha putsat fönstrena, så nu är de rena och man kan faktiskt se ut! Helt otroligt. Jag har gjort rent ute på balkongen och damsugat hela lägenheten. Typ 5e gången den här veckan.. Har putsat rent alla speglar. Så nu gott folk, är det bara att torka av alla listor och ytor, och göra rent inne i badrummet. Just det, det har jag gjort med. Gjort rent toaletten och handfatet. Det jag menar är att vi nu måste torka rent kaklet där inne, och emellan.. vad heter det? I fogarna? Det måste vi göra iallafall. Sen är vi väl typ klara för fotografering.

Att göra rent så mycket inför fotografering kanske man inte behöver, men inför visningen sen. Då jäklar måste man putsa och rengöra, och plocka iordning.

Så detta är bara början....

Snart ska jag jobba. Kom på en latte vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag pillade i muttan sen luktade jag på fingrarna.. logiskt va?? du är ju inte riktigt klok.. men jag gillar dej ändå.

2010-05-18 @ 22:30:06
Postat av: Sveinungfredrikke

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-04-07 @ 12:59:30
URL: http://sveinungfredrikke.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen