skön dag!

publicerat i Vardagsliv
Förra veckan var ju lite seg med jobbtider. Tror jag jobbade 3 dagar då bara, men denna vecka jobbar jag idag, imorgon, torsdag och lördag dag. Inte illa pinkat!

Är precis hemkommen från dagens jobb. Snart.. eller om ett par timmar så är det dags för dagens träning. Eller veckans? Hoppas på att ha orken och viljan att träna fler gånger denna vecka, haha. På onsdag har jag planerat. En bra början!

BRA DANIELLA!

haha, Milton hoppade och jag skulle fota, men fick bara med hans pillesnopp!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Då kommer inte du på lördag alltså? :/

2010-05-17 @ 17:46:45
Postat av: Anonym

menade du att du skulle köra coren med mig ? Puss

2010-05-17 @ 20:55:20
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen