Nostalgi och Linnea

publicerat i Vardagsliv
Vilken härlig lördag!

Solen skiner och fåglarna kvittrar denna fina vårmorgon. ELLER INTE?!

Idag ska jag träffa min vän Linnea.
Vi ska leka med låtsas pengar som är gjorda av löv, och leka betjänter som lagar mat av vatten och gräs. Det var tider det.. Längtar faktiskt tillbaka lite. Då fanns det inga problem, förutom att Linnea fick behålla ett katthalsband som vi hittade efter att vi bråkat och slagits i en halvtimme.

Kommer ihåg när jag var kanske 11 år. Jag satt och rakade benen i smyg på mitt rum, och helt plötsligt tittar Linnea in genom fönstret, och jag blir livrädd och låtsas att jag inte håller på med just det som jag gör.
HAHA.

Nåt mer?


Jo jag vet.. men jag vet inte om det är ganska känsligt för dig Linnea, haha.

Jag tyckte Linneas pappa Ove var så dum, för Linnea fick inte gå över vägen och upp på STORA berget (som är typ 5 meter högt). Hon fick bara hålla sig bland våra radhus..

Finns många fina minnen med dig min vän.


Kommentarer
Postat av: paula

haha äre inte jockeeee? :P

2010-05-08 @ 11:33:12
Postat av: daniella

haha , jo han som inte vet vilka vi är längre?! :(

2010-05-08 @ 16:12:40
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Paulina

jaa, det trodde jag inte om honom :(

2010-05-09 @ 17:01:29
Postat av: Linnea

Haha. Aaa det var tider det. Pappa var lite overprotective. Tack för igår :) Det va mys!

2010-05-09 @ 20:17:08
URL: http://bebisinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen